sâmbătă, 18 martie 2017

~ Katya Agent Energetic sub acoperire ~

                                        ~ Siguranta si Confort ~



                Shhht liniste ca vin, poate de data asta ei ne vor placea si vor ramane sa intemeieze un camin calduros. Eu am emotii daca vor fi dezamagiti de cum aratam, daca vor pleca la fel ca ceilali?  Apartamentul parca prinsese viata si isi dorea cu ardoare sa arate ca este minunat si tocmai bun pentru un camin calduros.  Hey relax, daca treceti testul aplicat de mine, fiti siguri ca cei ce vor veni, vor ramane aici pentru a intemeia o familie frumoasa. Asa si tu cine esti papusica si cum ne poti ajuta, habar nu ai tu ce trebuie pentru noi, ca sa putem fi alesi ca si camin ... .
                    Discutia parea sa se incinga mai ales ca lucrurile din casa nu stiau cu cine vorbesc si nu stiau cine este "papusica" relaxata ". Dragilor in primul rand daca certificatul energetic nu este atat de bun incat sa ii satisfaca pe cei ce vor veni, e simplu nu vor sta nici 5 minute. Pai si atunci ce e de facut, cum rezolvam? Simplu va ajut eu, fac parte dintr-o echipa de profesionisti ce vor stabili si vor decide daca termografia cladirii e in regula. O doamne deja vorbesti ciudat, ce nevoie avem noi de asa ceva??? Noi vrem doar sa putem deveni per total un apartament calduros, un camin minunat in care sa se auda rasete de copii si cantecele. Pai tocmai eu ma ocup cu asa ceva si daca sunteti de acord va pot ajuta iar in cel mai scurt timp veti vedea ca vor veni si acele rasete de care spuneati.
                   Bun ne lasam pe mana ta, ne dorim sa fie bine si daca tot te pricepi si ai ajutoare am vrea sa stim pretul certificat energetic, daca e scump clar cei ce vor trebui sa il plateasca nu vor fi de acord. Hai lasati pe mine si in cateva zile rezolvam fiti fara grija. Echipa mea prieteni va veni sa vada apartamentul, apoi cladirea vor stabili pretul si termenul de executie in functie de complexitatea si marimea imobilului. Iar pentru o solutie optima echipa mea va folosi si termoviziunea pentru a vedea unde se produc pierderile de caldura, in ce zone.

                 
                    Hello, m-am intors cu vesti bune actele ce va trebuiau s-au rezolvat, urmatorii posibili proprietari fiti siguri ca vor ramane. Wow dar cum ai reusit asa repede, cum ai rezolvat totul? V-am zis ca lucrez cu profesionisti si ca am tot ce imi trebuie, cand mai aveti nevoie de mine va ajut. Acum dragilor ma pregatesc sa plec, mai am de  ajuns pe la Constanta, apoi vedem unde mai trebuie sa ajung.  Stai, stai totusi nu pleca fara sa ne spui totusi cine esti si de ce ne-ai ajutat asa de mult, de ce asa de multa binevointa? Numele meu este Katya sau Agent Energetic, trebuia sa va ajut sa deveniti o locuinta cu standarde bune, exact ce cauta o familie, cu asta ma ocup eu. Ne mai vedem pana atunci sa aveti grija de voi, va pupa Katya.



                Acest articol participa in competitia Superblog Spring 2017.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...