vineri, 10 martie 2017

~ Spring Bloggers Meet ~

                            ~ Hello Sunshine Spring Is Here ~




             Hello tuturor am revenit pe blog cu impresii de la Spring Bloggers Meet organizat de o super fata si anume Cristina Joy. Iar pe aceasta cale ii multumesc inca o data pt acest minunat eveniment la care am putut participa.
             Cum a fost, ei bine va pot spune ca a fost mult mai frumos decat m-am asteptat, si am cunoscut foarte multi oameni frumosi cu suflet minunat. Pe la ora 17:50 am ajuns la restaurantul Le Premier Constanta, si de la intrare am fost intampinata de Cristina care era toata un zambet, iar mai apoi de o domnisoara ospatarita foarte amabila si cu zambetul pe buze. Acest aspect mi-a placut foarte mult, mi-a placut ca ospatarii pe cat de tineri erau, pe atat de amabili si cu zambetul pe buze erau. Mi-a placut decorul de cum am pasit, iar vederea catre mare este de vis, de aceea pt iubitorii de mare care isi doresc sa vada un apus de soare mirific, le recomand restaurantul Le Premier. Mai jos va las o poza, nu imi apartine este a prietenei mele Agurita, insa este superba.

Evenimentul a inceput cu putina intarziere dar, nu a contat caci am mai avut timp de socializat noi intre noi bloggerii. Si cum altfel putea incepe evenimentul daca nu prezentandu-ne pentru a ne cunoaste mai bine, cu aceasta ocazie am descoperit noi blogguri interesante si noi bloggeri. 
Domnul Mircea Plesca ne-a dat cateva detalii despre cum putem monetiza articolele de pe blog prin afiliere, si tot datorita dumnealui am avut cel mai dulce si frumos candy-bar.





Tot in cadrul evenimentului am intalnit-o si pe super doamna sau super femeia cum mi-a placut sa ii spun din prima clipa Mery. O doamna minunata cu zambetul pe buze si cu dragoste de viata, curand ma veti mai vedea alaturi de doamna aceasta superba.



Intr-o atmosfera minunata am continuat, si am vazut si mesajul doamnei Magda Bei de la Graphtec Design, o doamna speciala cu dragoste de patrie, care s-a facut remarcata si in afara tarii. 
Imi cer scuze pentru poze dar, cam atat a putut face telefonul meu.

A urmat apoi mesajul Andreei de la Bottega Verde, care ne-a dat super vestea ca toti bloggerii primesc un voucher de 100 lei. Eu sunt o impatimita a produselor Bottega Verde, intr-un urmator articol va voi arata colectia mea de produse pe care la iubesc si le cumpar constant.

Au urmat doamnele de la L'Occitane En Provence, o alta firma ce imi place si de la care la fel am cateva produse ce le achizitionez mereu. De aceea m-am bucurat cand am aflat ca fac parte din lista de sponsori a evenimentului.




Doamnele de la Yves Rocher ne-au parfumat cu cate un martisor delicat.

Poza nu imi apartine.
Cei de la JOKO Make-up ne-au surprins frumos cu vestea ca vor deschide si in Constanta un showroom, si credeti-ma abia astept. Au produse de calitate si clar nu trebuie ratate. 
La Finalul evenimentului am primit cu totii cadouri din partea sponsorilor iar pe aceasta cale tin sa le multumesc frumos: Graphtec Design, Farmec, L'Occitane En Provence, Farmasi, Nyx, Amity Spa, Tupperware, 7th Heaven, Rekze, Solaris, Bottega Verde, Joko Make-up, Himalaya Herbals, Complex Apicol Veceslav Harnaj, Elemental, Flormar, El-Dor Plant, Nutrivita, Cora, Miss Baker, Yves Roches si Crama Rasova.

Si nu in ultimul rand ii multumesc Cristinei pt un asa frumos eveniment. Speram sa ne revedem si la anul, si cine stie poate blogosfera constanteana va inflori si vom fi mai multi. 
Mai jos va mai las cateva pozici facute in cadrul evenimentului.










Pupici parfumati pana data viitoare dragilor. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...