marți, 7 martie 2017

~ Puff ... Puff ... PowerPuff ... ~

                            ~ Puff ... Puff ... pt micii mofturosi ~




          Mi-aduc aminte emotia si fericirea pe care am simtit-o in momentul in care mi-am tinut fetita in brate, un sentiment ce nu poate fi descris in cuvinte. Ei bine timpul a trecut iar buburuza mica a devenit o micuta printesa destul de pretentioasa la mancare insa foarte topita dupa desenele animate. De fapt cred ca pretentia asupra mancarii a mostenit-o de la tatal ei, daca eu ma multumesc cu o salata, ei bine sotul meu nu, pentru ca ii place sa savureze mancarea, sa simta aroma.

         In urma cu ceva timp, tin minte ca trebuia sa primim in vizita niste prieteni, si ma bateam de ceasul mortii ce sa fac ceva bun ca si gustare, sa ne bucuram de arome si gust. Stiam ca trebuie sa fac ceva usor, bun si gustos, asa ca am ales sa fac platouri aperitiv. Acestea bineinteles sa contina cosulete de rosii umplute cu crema de branza si marar si barcute de ardei gras, ceva fresh si gustos. Am iesit sa fac piata si bineinteles sa cumpar crema de branza pentru aperitivele mele, ajunsa la raionul cu branzeturi ma uitam indecisa ce sa aleg. " Va recomand sa alegeti crema de branza de la Delaco " imi soptise o batranica, ma uitam mirata si o vedeam cum intinde mana pe langa mine si isi alege de acolo un sortiment. " Nepotelul meu o savureaza ori de cate ori vine la mine in vizita, este fan branza, maine dimineata il astept cu tartine, tare mult ii mai plac, sunt pufoase si gustoase", mi-a urat o zi buna mi-a zambit si a plecat vesela. Buuun am ales si eu crema de branza pufoasa de la Delaco, am terminat cumparaturile si am plecat catre casa.

        Urmatoarea zi am pregatit gustarile, am asezat platourile pe masa, si asteptam dintr-o clipa in alta sa soseasca invitatii. Bineinteles ca ai mei nastrusnici nu au avut rabdarea pana la sosirea invitatilor si au ciupit un pic de colo un pic de dincolo. In cele din urma au sosit prietenii nostri si dupa discutii si suculete am trecut la masa. Calin baietelul prietenilor nostri un nazdravan de altfel, este destul de mofturos si nu prea il imbunezi sa guste din orice fel de mancare. De data aceasta i-am descris fiecare aperitiv in parte si in timp ce ii explicam eu ca le-am pregatit cu dragoste pentru el si sa guste macar putin Antonia tot ciupea cate o bucatica. In cele din urma s-a lasat convins si a gustat, a savurat acea imbucatura si cu totii stim ca cei mici sunt cei mai mofturosi si greu de multumit. In timp ce aduceam celelalte platouri i-am spus lui Calin ca a gustat din cea mai pufoasa crema de branza, la care Antonia fetita mea imi da replica: " Mami, mami la fel ca fetitele PowerPuff o sa fim si noi pufosi si o sa zburam ? ". Va dati seama ca a starnit rasele tuturor, dar spre deliciul celor 2 pitici le-am zis ca da. Daca pana in ziua aceea Calin nu prea savura aperitivele, de atunci a devenit fan crema de branza pufoasa, la fel si fetita mea. O savureaza si de cate ori facem piata nu uitam sa adaugam in cos crema de branza pufoasa de la Delaco, sau crema PowerPuff cum ii spun Calin si Antonia.




        Va recomand sa incercati aceasta crema de branza, ii va multumi pana si pe cei mai mofturosi.

           Acest articol participa in competitia SuperBlog Spring 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...