joi, 9 martie 2017

~ International Women's Day with Tupperware ~

                     ~ Martisoare delicioase si gustoase ~



                   Hello dragile mele inimioare parfumate, am revenit pe blogg cu un nou articol, de asta data va voi incanta cu cateva poze facute in cadrul unui eveniment Tupperware.
                   Zilele trecute imi aparuse in news feed un nou eveniment organizat de dna Mia Lupea si ma gandeam ca nu am cum sa il ratez, doar ca intre timp aparuse si o mica raceala. Ei bine pana la urma mi-am facut curaj si cu o mica intarziere am ajuns la eveniment. Astazi doamnele au abordat tema detoxifierii si a ritmului de viata sanatos, ne-au aratat ca putem gati sanatos, usor si rapid cu ustensilele Tupperware. Ne-au pregatit un smoothie delicios si foarte fresh, preparat din felii de mar, bucati de castraveti, felii de salata verde si seminte de in parca.  Toate au fost foarte repede pregatite datorita micilor ajutoare Tupperware, rezultatul a iesit un smoothie gustos si savuros.







Dar surpriza a fost o super reteta delicioasa facuta doar din legume, vedeta a fost dovleacul, da da ati citit bine dovleacul. Nu va dezvalui reteta insa daca sunteti din constanta doamna Mia va asteapta alaturi de ea, si credeti-ma nu veti regreta. Luni 13 Martie la ora 17 pe strada Dezrobirii 101, sunteti asteptati la un nou eveniment bineinteles cu o noua reteta. Pana atunci va las pozele care vor vorbi de la sine si va vor convinge sa veniti, de altfel si eu voi fi acolo la ora 17.





Iar acum va voi arata cum imi doresc pe viitor sa arate si dulapioarele mele organizate.
Doamnele sunt impecabile si gospodine, nu  le laud aiurea veti vedea cand veti veni la sediu.
Pana atunci va trimit pupici parfumati dragile mele inimioare. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...