marți, 28 martie 2017

~ Smurfs: The Lost Village ~

                                     ~ Blue Love for that little tiny smurfs ~




                Cu totii ne-am dorit sa fim macar pentru o zi parte dintr-un desen animat sau sa fim un divers personaj. Poate o printesa, poate un rege puternic, poate un erou care in cele din urma salveaza situatia. Fetita mea adora desenele de altfel cred ca orice copil le adora, si astfel ne-am gandit sa ii putem face o surpriza mica.

                 Stiam ca ii plac strumpfii aceia micuti de tot si albastri, ei bine i-am promis ca mergem la cinema duminica pentru a vedea prima parte a aventurii.  Cata bucurie pe ea si toata numai un zambet, si topaieli intr-un picior. Daca nu ii stiti pe strumpfii aflati ca sunt cele mai dragalase fiinte albastre, fiica mea o adora pe Smurfette, de altfel ea ii spune albastrica, urmareste cu drag fiecare desen cu picii astia albastri.

                Duminica ne-am trezit ne-am baut cafeluta eu si sotul meu, intre timp cea mica ne-a anuntat ca merge in camera sa se imbrace pentru a fi gata de plecare la timp. Ne-am baut cafeluta linistiti, sotul s-a imbracat si a iesit sa pregateasca masina, eu m-am imbracat, insa Antonia nu dadea nici un semn. O auzeam cum canta de bucurie insa nu era gata inca, bat la usa si ii spun ca noi suntem gata o asteptam pe ea si ce credeti ca imi spune: "Imediat ies mama, intr-un minutel sunt gata!"


               Tot asteptand in bucatarie sa iasa moaca mea mica, aud usa de la camera ei si ii aud pasii, intr-un final era gata. In clipa in care a pasit in bucatarie stiu ca am scos un tipat si am facut o grimasa, nu va puteti imagina cum statea fiica mea in fata mea aranjata pentru a merge la film. In momentul in care a intrat in bucatarie si am ridicat capul am vazut o fata albastra, Doamne Dumnezeule mare, credeti-ma ca a fost un soc pret de cateva momente. Sotul meu auzindu-ma tipand a intrat in casa intr-un suflet, a ramas in hol mut, nu a mai putut scoate un cuvant. Explicatia Antoniei a fost pe cat de simpla pe atat de comica pentru noi: " Mami merg sa ii vad pe Smurfette si pe Brainy, nu se poate sa nu fac parte din gasca lor!" Ne-a bufnit rasul, nu aveam cum sa nu radem de pozna ei, asa sunt copiii inocenti, si inventivi.

              A trebuit sa devansam un picut iesirea la film, pentru ca a trebuit sa o curat pe Antonia pe fata si totodata sa ii explic ca strumpfii o vor primi in gasca lor indiferent de culoarea pielii. Ajunsi la film ne-am bucurat de aventura alaturi de strumpfi, pentru ca nu este dedicat doar copiilor, este un film pentru intreaga familie.  Din cand in cand merita sa ne intoarcem la copilarie, sa ne redescoperim acele visuri demult apuse intr-un colt al sufletului.

             Smurfs: The Lost Village este un film numai bun pentru a scoate la iveala latura copilareasca si este binevenit pentru a experimenta momente superbe alaturi de copiii nostri. In curand pe 31 martie va avea loc si la noi lansarea, si abia asteptam sa mergem. De data aceasta am convenit cu Antonia ca ne rezumam sa ne imbracam in albastru, nu este necesar sa ne pictam pe fata. Replica a fost ca am putea sa ne pictam parul, o doamne cata ghidusenie in capsorul ei.

            Trailerul comediei il puteti urmari deja pe diverse site-uri, cu siguranta o sa va placa, dar cel mai sigur prichindeii vostri mici il vor adora. Ce pot sa va spun este sa aveti grija sa nu aveti parte de albastreli subite cum am avut noi.
         

                        Acest articol participa in competitia SuperBlog Spring 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...