luni, 20 martie 2017

~ Cade una ... cadem toate ~

                                     ~ Femeia adevar si provocare ~




                   Miercurea trecuta am participat la un eveniment organizat de frumoasa doamna Mery Mambet, un eveniment dedicat noua femeilor. Femeia ar trebui ocrotita, iubita, ajutata atunci cand este nevoie si respectata, cred ca astfel am avea doar zambete din partea lor, iar sufletul le-ar inflori de bucurie.

                  In speach-ul tinut de doamna Mery am retinut o secventa ce mi-a placut foarte mult " Cade una ... cadem toate " si da sunt de acord, ar trebui sa facem ceva mai mult pentru femeile ce sunt supuse violentelor in familie si nu numai. Cunosc un caz apropiat in care ea femeia era batuta crunt, si pentru simplul fapt ca avea 2 copilasi mici nu pleca de langa el barbatul betiv si mereu cu chef de scandal si batai. Noi locuiam la etajul 10, iar ei la etajul 8, inchipuiti-va ca se auzea la noi cearta, se auzeau injuraturile lui, urletele lui. Mi-aduc aminte aveam 14 ani, si ne-am intalnit in fata scarii, ea era slabuta, uscativa si cu parul lung, frumos si negru, avea parul tras pe fata pentru a ascunde vanataia de la ochi. Tin minte ca am intrebat-o de ce sta, raspunsul a fost naucitor: "Nu cred ca mama m-ar primi acasa cu cei mici ai mei, mai ales ca ea s-a opus relatiei mele cu Nicu". Am incurajat-o si i-am zis sa incerce sa vorbeasca cu ea pentru ca mama indiferent de ce s-ar intampla isi iarta copilul si pentru binele lui trece peste orice si lasa orice in urma. Nu stiu daca au avut efect vorbele mele sau sfatul dat de mama mea si incurajarile, cert e ca la cateva saptamani ea a plecat la Topraisar la mama ei. Stiu sigur ca i-a fost mai bine, pentru ca la ceva timp dupa aceasta intamplare ne-am intalnit in oras, era ca o floare, frumoasa, ingrijita si cu copilasii la plimbare. Isi reluase scoala si stiu ca mai apoi si-a gasit un job bine platit din care se intretinea impreuna cu cei doi copii.
 
              Gandurile mele se indreapta catre toate femeile din toata lumea, nici o femeie nu ar trebui sa stea sa indure chinuri si violenta. Daca am putea sa ne ajutam cu un sfat, cu o vorba buna atunci e mare lucru, mai ales sa ne sustinem. Sper ca pe viitor sa existe si astfel de evenimente dedicate femeilor spre a veni in ajutorul lor.
               Pe parcursul evenimentului am ascultat-o pe doamna doctor Aurora Craciun, o femeie frumoasa, calma si care mi-a trezit interesul asupra aurei si a chakrei, pe viitor voi aprofunda acest subiect. Sa nu credeti ca sunt prostii pentru ca am citit un articol de pe pagina doamnei doctor si m-am regasit, lucru ce mi-a dat de gandit. Daca sunteti interesati de acest subiect va recomand pagina doamnei doctor Aurora Craciun, cred ca veti gasi raspuns la anumite intrebari.

             Evenimentul a fost o reusita si speram sa se repete, Constanta are nevoie de asa evenimente frumoase si de sprijin pentru comunitate. Mai jos va las cateva pozici de la eveniment.


                                                                                                                                                                 
                                                             Cristina Joy alaturi de dna Mery 2 superbe



Eu alaturi de Cami si dna Mery


















                Exact cum va spuneam a fost o seara minunata si ii multumesc pentru invitatie doamnei Mery, si doamnei Aurora pentru pretioasele informatii. De asemenea multumim frumos restaurantului Casa Hrisicos  o locatie minunata cu o atmosfera de epoca, simti ca te intorci in timp.

                Pupici parfumati pana la urmatorul articol dragile mele inimioare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...