luni, 6 martie 2017

~ Zile cu aroma de ... cafea ~

                              ~ Aroma si Savoare ... secretul unei reusite ~




                 Nu stiu cum sunteti voi, insa eu nu imi pot incepe ziua daca nu beau o ceasca cu licoarea mea aromata, si sa o savurez in tihna. Pana sa ma angajez aveam un fel de ritual sa ii spunem asa, in a-mi bea cafeaua, imi placea ca primavara sa ma asez in coltar sa ascult pasarele ciripind si glasurile copiilor razand. Imi place cafeaua aromata si intensa, iar coltarul de langa fereastra era refugiul meu impreuna cu ceasca de cafea aromata si parfumata.

                Lucrurile s-au schimbat in momentul in care m-am angajat ca manager la o firma de design vestimentar, nu mai aveam timp de tabietul meu, eram mereu pe fuga, iar cafeaua o beam mereu in unul din acele pahare frumos colorate si cartonate. Intr-una din zile eram la birou cu ochii in laptop concentrata si ma trezesc cu sefa mea langa mine. Vroia sa imi dea o veste buna ce avea sa schimbe oarecum traiectoria firmei si o aud spunand: " Darling saptamana aceasta vineri avem intalnire cu editorul unei reviste si un prieten de al lui fotograf, daca totul decurge conform planului, in urmatorul numar al revistei va aparea noua noastra linie vestimentara." Foarte tare m-am bucurat, era un plus pt firma noastra si o recunoastere a muncii si a efortului depus, dar problema acum aparuse, a cazut in grija mea sa ma ocup sa avem cafele, apa, suc  si eu stiu ceva gustarele, totul pentru bunul mers al intrevederii. Mda si cum spuneam da-i si bate-ti capul ca in ziua cu pricina sa fie totul ok, plus ca toti subalternii mei la fel ca si mine, beau cafeluta in acele pahare colorate si cartonate. Stand la birou si gandidu-ma cum sa fac sa iasa totul ok vineri, ma suna Corina prietena mea de la Bucuresti. " Hello ce faci draguta mea" aceasta este expresia cu care ma alinta mereu, doar ca de data aceasta nu mai functiona. I-am povestit de super intalnirea ce urma sa aibe loc si de faptul ca trebuia sa ma asigur ca voi avea tot ceea ce stabilisem cu sefa mea sau The Big Boss. Cu o voce relaxata imi sopteste " Draga mea solutia este sa apelezi La Fantana", nu intelegeam ce vroia sa spuna. Apoi mi-a povestit despre ei si am aflat ca sunt cei mai importanti furnizori de apa si cafea pentru companii, si ma intrebam eu cum de nu stiam de ei, de ce nu aflasem. Tot Corina mi-a spus ca daca imi doresc cafea la birou ei sunt cei mai indreptatiti pentru a fi alesi, si ca imi recomanda Kafune daca vreau sa simt exuberanta Braziliei pe biroul meu.

              Nu am stat pe ganduri si i-am contactat, am stabilit detaliile si a doua zi urma sa le fac o surpriza aromata tuturo. Zis si facut a doua zi de dimineata am plecat mai devreme la munca si mi-am asteptat colegii cu surpriza aromata.

I-am uimit pe toti iar mirosul de cafea  proaspata si aromata le-a adus zambetul pe buze, m-am bucurat enorm si le eram recunoscatoare celor de la " La Fantana ". Vineri in ziua intalnirii cu editorul si fotograful totul a decurs minunat, sa va spun exclamatia editorului: " Wow ce aroma intensa si ce parfum are aceasta cafea". Am fost tare mandra de toti cei din firma, prezentarea a decurs impecabil si da am obtinut articolul, noua linie vestimentara va aparea luna urmatoare in revista. O reusita pentru firma noastra si un plus de apreciere din partea tuturor pentru ca am aranjat sa avem mereu cafea proaspata si apa. Le multumesc din suflet celor de la " La Fantana "  ei au facut intr-adevar diferenta la aceasta intalnire importanta. Va imaginati cum as fi aratat eu pe tocuri si cu o tava cu cel putin 12 cafele,o doamne cred ca toate ar fi fost pe camasa si fusta mea.


            Va recomand sa apelati " La Fantana" daca aveti diverse intalniri importante de afaceri si nu numai pentru ca veti avea parte de aroma, savoare si parfum.

            Acest articol participa in competitia SuperBlog 2017.
            Pana la urmatorul articol va trimit tuturor pupici parfumati.

2 comentarii:

Only to the moon and back !

    Cătă e o tipă mișto și ador să ies cu ea, iar ea adoră să se plimbe cu mine. Eu îi știu trăirile,  știu când e bucuroasă, când e tristă,...